Accepterad Jacce08 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacce08

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162755691/

Ditt Hex-ID: 110000147ac8a6b

Vad är din discord tagg? JaccceBOii#4713

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 90 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Hov1 - Tokken 2023-04-04 21_00_52.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig illa den kvällen men jag känner att jag suttit mitt straff nu i 60 dagar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in i en mc kille för att han höll på att bråka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite både och, kanske lite onödigt av han och trakassera men jag ska absolut inte köra in i honom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall och sånt en del utav de har blivit accepterade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lösa det genom det sociala istället för att låta impulserna ta tag i det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att även hur arg man blir ska man kunna bete sig riktigt och inte bli så arg över att spel. Även riktigt tråkigt att vara bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka