Nekad jabbe04 | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jabbe04

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jabbe04/

Vad är ditt namn i verkligheten? fredrik lundberg

Vad är ditt discord namn? jabbe#5557

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jabbe, som är bilintresserad och älskar allt som har med bilar att göra. han gillar även vapen och adrenalin kickar. så allt som har med fart och fläkt att göra kommer min karaktär att göra. min karaktär har även adhd som gör att han aldrig vill vara still utan helst uppe och gå och aldrig stå still och vara tråkig

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med roliga scener och sprida posetivitet och glädje på servern. sen så har jag mycke fritid så kan lägga mycket tid på att spela på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker att det är en bra och rolig server med mycke bra folk.

Hur hittade du Multistaden? fick en inbjudan av några polare som tyckte att denna servern va bra så jag joinade och de är lätt den bästa jag har spelat på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och få alla andra att ha en bra upplevelse på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade på göteborgsrp men tyckte att denna va mycke bättre och roligare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka