Accepterad jabbe04 | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jabbe04

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/jabbe04/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d2c808b

Vad är din discord tagg? jabbe#5557

Vem var det som bannade dig? jagheteroskar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde efter en väg med min nya bugatti, då va de en svart v90 som gled förbi o kickade ett rödljus så jag gasade efter o kanske körde 120kmh som max. sen så slår dendär v90in på blåljus o då tänkte ju jag att jag lär ju köra ifrån han. så jag gasar ifrån han en bra bit sen kom han upp i röven på mig å då tänkte jag dra en u sväng men då ramma han rätt in i fronten på mig så jag rullade bak och rpade som att jag hade gjort illa mej men han satt kvar i bilen sen stog de att jag blivit bannad i 10dar för suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker själv att de var en felaktig ban eftersom jag bara försökte rpa o göra nått kul lixom. körde inte onormalt fort eller nånting men ändå så blev jag bannad för suntförnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va när jag satt i fängelse o de va en kille som buggade sej ut o då sa han åt mej o räcka upp händerna sen lyfte han ut mej osså sjustade han o hans polare mej till stan sen fick ja väll bann för de antar jag. o de förstår jag ju till 100% att de va fel o skulle hellre sitta domdär minuterna än att rymma igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske inte gasat efter han vid rödljusen men ja tänkte mer på de som en kul grej som jag inte trodde skulle sluta såhär

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer ju börja ta de lugnare i stan osv, de är ju en sak som är säker. förstår att jag kanske gjorde fel som ens gasade efter han men så fel så jag får 10 dagars ban tycker inte jag att de va.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka