Accepterad jabbe04 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jabbe04

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jabbejab/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d2c808b

Vad är din discord tagg? jabbe#5557

Vem var det som bannade dig? alexander

Hur lång tid var din ban? 8 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm och ooc ingame. Sen är även mina discord roller borta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade sjuta min polare när vi jagade och jag råkade säga tryck g.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare va ute och jagade. Sedan började vi bråka över telefon och då skulle jag skämta med min kompis genom att skjuta bredvid honom (vilket jag förstår är fel och ber så hemskt mycket om ursäkt om). Men de resulterade i att jag prickade honom och han dog. Då sprang vi upp till honom och försökte göra ett scenario om det hela och de va väldigt mycket prat i discord samtidigt så jag råkade säga "tryck g" ingame. Efter de sprang vi ner till vägen och där vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför han bannade mig och jag hoppas innerligt att detta löser sig. Då jag precis har fått krim och gått med i ett gäng. Och jag hoppas innerligt att jag skulle kunna få en chans till. Jag är en bra grabb igentligen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De har varit för jättelängesen. Så jag minns knappt de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst skulle jag inte varit med i discorden. Sedan skulle jag även inte skjutit mot honom då de var otroligt fel av mig. Om jag skulle få en chans till så kan jag lova att detta aldrig kommer hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har förstått att jag gjorde väldigt fel och jag är jätteledsen över det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Försökte skriva så mycket jag kunde men är helt ärligt väldigt upprörd och ledsen över detta.

Jag tar gärna bannen då jag vet att jag gjort fel. Men om jag hade kunnat fått tillbaka rollerna hade det varit verkligen skitsnällt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka