Nekad jabbe04 | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jabbe04

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Lundberg

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2004

Vad heter du på discord? jabbe#5557

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Typ när ja komma hem från skolan tills jag ska lägga mig, sen ibland på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 6 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla koll på folk så dom följer reglerna mestadels.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt är mestadels alla lallare som inte kan sköta sig. Sen är ju servern öppen för allmänhet å då brukar de va otroligt mycket folk som inte följer regler osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle ha hjälpt folk som behöver hjälp, varna folk som gör fel och berömma folk som gör rätt:)

Varför ska just du bli servervakt? för jag spelar ofta och har mycket erfarenhet inom fivem roleplay

Varför vill du bli servervakt? Som sagt så är de ju alla lallare som inte förstår hur man roleplayar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag har varit servervakt här innan så de är inga problem.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja tyvärr. Och de va typ när jag började spela och inte förstod mig på suntförnuft och sådant. Men efter jag blivit whitelist så har de inte varit nån ban som inte varit felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och de kommer jag nog aldrig göra heller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka