Accepterad jabbe04 | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jabbe04

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? fredrik lundberg

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2004

Vad heter du på discord? jabbe#5557

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar typ 14:00 till 00:00 ibland längre
helgen kan jag typ dygnet runt om jag inte har nå annat för mig

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag skulle bli servervakt skulle jag försöka att hjälpa till såmycke som möjligt att höja rp nivån och göra så de blir roligare att spela här på unive. speciellt inne på vianor då jag jobbar där och de är otroligt mycke lallare som kommer in och förstör för alla andra o lever om som jag vet inte vad. och om jag då skulle vart server vakt hade jag kunna vidtagit åtgärder direkt istället för att behöva skriva en report och vänta på att nån annan kommer och hjälper till.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? de som får mig att vilja bli servervakt är speciellt alla lallare som kommer in på vianor. dom kan komma in och gå före i kön och när man säger åt dom att ställa sig längst bak så blir dom helt galna och börjar skrika och säga emot oss som jobbar. och då brukar jag ofta skicka in en /report men de är inte alltid man får hjälp o då hade de varit skönt och kunnat tagit saken i egna händer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle göra unive till en bättre plats genom att få bort dåliga rpare och folk som bryter mot regler. sen att även lösa bråk och sådant.

Varför ska just du bli servervakt? för jag spelar iprincip varenda dag och är otroligt aktiv. sen jobbar jag ju även på vianor och där träffar man ju på många lallare och sådant. sen har jag en massa vänner på servern som har lärt mig en del om hur det är att vara servervakt osv så jag kan ju en del.

Varför vill du bli servervakt? för att jag märker att de är mycke lallare och dåliga rpare på servern. sen hörde jag även från philip på servermötet att han ville att vi skulle höja rpn, så jag tänkte varför inte söka till servervakt då jag träffar på otroligt mycke folk genom mitt jobb och genom att jag spelar så ofta som jag gör

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ganska goda, och om de skulle va nått jag inte kunde så har jag kompisar som hjälper till

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja tyvärr. och de va typ när jag började spela och inte förstog mig på suntförnuft och sådant. men efter jag blivit whitelist så har de inte varit nån ban som inte varit felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och de kommer jag nog aldrig göra heller

+rep

Han tar rp seriöst och är riktigt bra på att ta sig in i sin roll, jag har inte bara märkt detta själv utan också hört från andra då han är ganska välkänd på servern.

+rep
utveckla mer
skriv dom kommandon du kan och vad dom betyder och gör

Tillbaka