Antagen Jabba. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng.

Icke Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Ditt discordnamn: 1jabba

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Hej!
Jag ska bli Staff för att jag är aktiv och bemöter personer på ett respektfullt sätt, och med en välkomnande ton.
Samt är jag mogen och har tid till att göra Staff arbete.
Jag är även uppe sent så jag kan göra Staff arbete när kanske andra inte är inne osv.
Och jag är engagerad.
Samt motiverad och har ett mål med mitt Staff arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Själv så tycker jag att krim rpn kanske måste fixas lite mer, då jag själv merker att det kan bli lite "shoot on sight" eller rdm om andra är vid närheter eller andra typ av regelbrott.
Så det skulle jag gärna att vi alla sätter oss ner och tar ett snack om och försöker hitta en lösning samt ett krim möte så ALLA verkligen vet vad som gäller och vilka åtgärder som kommer att tas om det ej följs.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag precis sa, man kan ordna ett möte med alla staffs och prata om alla problem samt lösningar till dem.
Sedan även tex ett krim möte för ALLA så alla får se och höra vad som gäller, samt vilka åtgärder som kommer att tas om man ej följer det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionell agering inom mig är = 1. Man har koll på vad man sysslar/håller på med, 2. Man är mogen och pratar med lugn och välkomnande ton mot andra även fat man kanske inte gillar dom, men det ska alltid vara lika för alla. 3. Och att man inte håller på med annat medans typ sitter å skrollar tiktok.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går skidgymnasium så jag har skloa på förmiddagen och träning efter lunch och sen är jag helt klar för dagen vi typ 14-15 tiden och har ingen fler träning på kvällen, så jag kommer ha mycket tid till att göra mitt staff arbete.
Och min rp kommer självklart minskas då jag sak bidra mycket till detta Staff teamet.
Men jag har precis startat ett eget gäng så lite vill man ju RPa också =).

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här i ungefär i ett halvår men slutade och kom precis tillbaka för ungefär 2-3v sen, men jag är extremt mogen och vill gärna ta en del i detta staff teamet.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja!
Jag har varit Staff innan på några andra serverar tex så är jag fördetta Sr.Mod på en annan RP server så man kan säga att jag har en hel del lärdom och erfarenhet inom Staff arbete samt så kan jag i princip alla kommando.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Alla skulle nog kunna funka dunder, Men är lite rädd över donation då det kan gå fel samt då et är pengar involverat i det och för att det är på nästa nivå av seriöst.

Blev kanske inte mycket text, men det är innehållet som räknas, samt vad man gör när man är Staff också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka