Nekad Jabadabado | Whitelist ansökning [Niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jabadabado

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Användarnamn: Jabadabado

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353176000/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ante Wallberg

Vad är ditt discord namn? Jabadabado#2023

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Bengt Larsson är 30 år. Han är hitflyttad från Amerika men intresset för Amerika och Texas ligger kvar, han har amerikanska bilar och motorcyklar. Samt har en klädstil som påminner om just Texas. Hans fritidsintressen är framför allt att jaga samt att bara vara ute i naturen och åka bil. Han har varit poliskommissarie och har haft hand om helikoptrar osv. Han är en väldigt skicklig helikopter pilot. Han har lite orange aktigt hår, en hat och en skjorta samt ett par jeans. Han har ett fint sätt att vara och visar hänsyn till alla vare sig det är en kollega eller varför inte en hemlös gammal man. Han har även varit sjukvårdschef i 2 städer och bilförsäljare. Han skulle väldigt gärna vilja vara polis även i denna stad, det som är positivt med honom är bla. att han kan lyssna på alla och tar inte för snabba beslut

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli WL för jag är en trogen Rpare som har stort intresse för just rp men även andra dator spel. Det jag kommer bidra med till servern är bla. att jag kommer komma med bra rp åt andra, vara rolig att göra scenarion med och kommer även bidra med nya ideer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den verkar bra och seriös och eftersom det är mycket medlemmar så känns det som att eftersom det är många medlemmar så finns det många nya ideer som kommer förbättra Rp:t

Hur många timmar har du på FiveM? 370h

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på den tidigare men hitta den nu på server listan inne på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte. Jag har följt alla regler och aldrig varit till något besvär egentligen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Skynda dig.
Du har tills 23.59 att ta din muntliga ansökan annars blir din ansökan automatiskt nekad.
Fredag, 20 nov.

Tillbaka