Nekad Jaareddd | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaareddd

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jared

Vad är ditt discord namn? hahastraightfrom47

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Adam, Jawad. 1999. Adam är en 190 cm lång irakier som flyttade till Unive år 2005. Han ville bli advokat men hamnade bland fel umgänge vilket ledde Adam till att bli dömd för en del grova brott och skapade en del fiender. Adam tycker om att umgåns med familj och vänner, han älskar att vara ensam, och dör för sitt snus. Adam är en väldigt negativ och ilsken person på grund av vad han gått igenom i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag cirka 6 års role-play erfarenhet. Jag följer regler och ser till att spela ordentligt och är trevlig mot min omgivning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Dvs att när du blir rånad så bör du låta rånaren ta dina saker istället för att försöka slå tillbaka och besegra rånaren. Det är ok att vara offer ibland

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, meta-gaming, RDM, VDM, FRP, fear-rp, sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har vart mod i ett par stora servrar förr

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka