Nekad Jaakoob10 | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaakoob10

Icke Medlem
Meddelanden
1,275
Reaction score
32
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113248950/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Jaak#0001

Vad är ditt födelsedatum? okänt

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man i tjugo års åldern som inte helt har växt upp. Han kommer från en liten by i Småland där han bruka Cruisea runt i sin EPA med sina kompisar. Han har ett stort intresse för fina raggarbilar och spela hög Music som han gjorde med sina vänner is Småland. Min karaktär har en kriminell bakgrund med att trimma sin EPA men han försöker få en ny start på sitt liv genom att flytta till unive staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är mogen och tycker att jag passar bra in i communityn. Jag älskar rollspel och jag skulle säga att jag är bra på det.
Servern är helt underbar och jag kan vara aktiv på helger och de flesta veckodagarna.
Staffen är aktiva och servern är väldigt seriös

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket att göra, ett moget community, det är den mest välutvecklade servern jag har spelat på. Servern är riktigt bra helt enkelt

Hur hittade du Unive? Jag upptäckte unive genom att jag och min vän laddade ner fivem och leta efter svenska servar och det var den största och vi fastna för den direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på det. Jag skulle vilja jobba på Falck på grund av mitt stora fordonsintresse. Att åka runt och hjälpa folk med sina bilar och skapa en trevlig miljö med roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en riktig RP spelare som verkligen lever in i sin roll.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör mest unive för den är alldeles för rolig för att byta.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka