- Meddelanden
- 1,275
- Reaction score
- 32
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AutoExperten
Vad heter du IRL? Jakob
Vad heter du på discord? jaakoob10
Hur gammal är du? Okänt
Hur länge har du spelat på Unive? agusti 2021
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer förbättra detta jobb genom att ge tillbaka den positiva stämningen som fanns förr under 2021 då auto var platsen där man hängde där allt skönt folk befann sig. Jag kommer också tilldela en högre rp nivå och se till så dom anställda håller den rp nivån. Jag kommer också ha lite event och inte bara drag race och snyggast bil utan också karoke kvällar och vem som har bäst skämt! Detta tror jag kommer göra auto till mycket roligare plats och ett mer aktivt och eftertraktat jobb. Jag kommer också se till att mina anställda får rimliga löner!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på auto ett litet tag under 2021 och anställd idag igen.
Hur ofta kommer du vara inne? Just nu är jag inne varje dag. minst 2-3 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, har aldrig gjort det.
Har du läst våra Regler? Ja! Och har full koll på vad korruption innebär!
Vad heter du IRL? Jakob
Vad heter du på discord? jaakoob10
Hur gammal är du? Okänt
Hur länge har du spelat på Unive? agusti 2021
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer förbättra detta jobb genom att ge tillbaka den positiva stämningen som fanns förr under 2021 då auto var platsen där man hängde där allt skönt folk befann sig. Jag kommer också tilldela en högre rp nivå och se till så dom anställda håller den rp nivån. Jag kommer också ha lite event och inte bara drag race och snyggast bil utan också karoke kvällar och vem som har bäst skämt! Detta tror jag kommer göra auto till mycket roligare plats och ett mer aktivt och eftertraktat jobb. Jag kommer också se till att mina anställda får rimliga löner!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på auto ett litet tag under 2021 och anställd idag igen.
Hur ofta kommer du vara inne? Just nu är jag inne varje dag. minst 2-3 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, har aldrig gjort det.
Har du läst våra Regler? Ja! Och har full koll på vad korruption innebär!
Senast ändrad: