Accepterad Jaakoob10 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaakoob10

Icke Medlem
Meddelanden
1,275
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Ditt discordnamn: jaakoob10

Ange ditt födelsedatum Okänt igen

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff? Det är ju såklart för jag vill kunna bidra till servern och stärka RPN och kunna hjälpa till att höja RP nivån genom att hjälpa dom nya eller sopa bort problem. Jag är också väldigt lätt lärd inom forumet och commandon, Men det borde inte vara något stort problem då jag redan vet hur man gör det mesta eftersom jag varit staff tidigare. Så man slipper lära upp mig! 😊👍

Jag är också en person som inte tillåter att folk sitter och kör över mig. Absolut jag kommer lyssna på deras åsikt men om dom försöker ljuga sig ur kommer jag sätta ner foten. Jag är också en väldigt lugn person.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns sviktande delar. En del sköts realistiskt men det är MYCKET som inte gör det. Tillexempel att folk inte har något konsekvens tänk, dom ligger si sådär 250+ i stan men jag tror aldrig jag har sätt någon köra så fort i tillexempel stockholm. Detta ska inte jag neka till att jag inte gjort eftersom det tror jag vi alla har gjort. men ändringar vill jag ska ske för jag tror det hade varit roligare.

Sen allt detta lallet med att folk går runt och har värsta attytiden mot alla tycker jag ska bli en egen bann grupp. Ingen hade gått och kallat motorcyklister för läderbögar utan anledning eller gått fram till en random grabb på prien och sagt jävla bög till dom eller något liknande. Tycker det bara sprider en allmän dålig attityd på servern. Mycket roligare när folk är trevliga mot varandra,

m.m

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det övre problemet löser ju sig genom att staffs kanske sitter och kollar fart kamerornas logs då man kan se när någon kör för fort och också staffs blir bättre på att allmänt specca folk som kör för fort.

Som jag nämnde i det andra problemet tycker jag bara att man kanske ska lyssna lite tydligare på konversationerna och att man ska antingen bli bättre på att banna dom för suntförnuft eller att man gör en ny ban tyd för det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att respektera spelarna och att dom ska ha en respekt mot än själv så man inte låter dom styra över än. Det är också viktigt att låta dom försöka få förklara vad dom tycker och tänker.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 17.00 till 03.00 Varje dag men kan variera fredag och lördag beror på vad som händer, tillexempel om man har gäster över.
Kommer förmodligen också bli senare fram till skolan börjar (16agusti) Sen blir det nog lite kortare då jag börjar gymnasiet men vet inte hur mycket plugg det är då men förväntar mig att jag kommer kunna vara aktiva några timmar ändå.

Hur länge har du spelat på Unive? 28 Augusti 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag var helper innan men blev demotad medans jag var på resa till storbritanien för att träffa min syster.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle gjärna vilja vara både RP och support lika mycket. Men sen är jag öppet för allt förutom kriminell.

Senast ändrad:
+rep Stabil grabb som är rättvis, engagerad & seriös. Väldigt mogen för sin ålder, skulle passa perfekt i staff-teamet.

+rep Duktig är komptetent ibland så passar nog som staff

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka