Nekad Jaakoob10 | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jaakoob10

Icke Medlem
Meddelanden
1,275
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad heter du på discord? 𝓙𝓪𝓪𝓴#9419

Ange ditt födelsedatum Nej tack

Beskriv din dagliga aktivitet.
Jag går till skolan. Efter skolan kommer jag hem och gibbar unive. Gör mycket olika grejer varje dag i unive så lite svårt att förklara min dagliga aktivitet. Det kan vara allt ifrån att hänga vid hellraisers där jag e med till att vara och snacka med gott folk på piren.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 28 agusti 2021 ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger. https://cdn.discordapp.com/attachments/957018732159447122/1048761044287365190/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en normall spelar som ska rpa som vanligt. Deras uppgift är inte att leta efter fel utan mer att felen ska komma till dom. När det kommer ett fel så tar man återgärder. Återgärderna tas efter hur grovt felet var.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna hjälpa till och avlasta staff teamet lite genom att lära nyare spelare som inte har lärt sig reglerna till 100%

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man är i ett skottscenario och så revvar man sig själv eller har igång toggleid för att se vart folk befinner sig.

Senast ändrad:
Tillbaka