Nekad Jaakob0402_ | Medlem ansökning [p4tr1ck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaakob1641_

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Jaakob0402_

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Ohlsson 38 År gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Väldigt glad, Social, Trevlig individ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Karaktär är uppväxt med en väldigt stökig bakgrund med både familjerelationer samt skolgång därför har de då byggt den typen av personlighet som han är idag. Som liten var Hugo stökig och skolan gick inge vidare bra för honom han var mesta dels ensam och hade inge vidare mycket kompisar. Han blev oftast mobbad för att han hade stort intresse för bilar och motorcycklar och de gjorde hans skolgång tuff med mycket frånvaro och dåliga relationer. Genom dem andra skolåren i högstadiet samt gymnasiet så var de Hugo som var stökig och mobbade folk. Det var möten med lärare och socialen och till slut så var skolåren över och Hugo fyllde 18. Som vuxen hade hugo de svårt han fick mycket pengar från skatteverket och bidrag för att kunna överleva. Han fick en lägenhet av staten där han levde ett ensamt liv. Han började organisera sig med fel personer och blev tagen av polisen och av med lägenheten. Nu söker Hugo sig till ett nytt liv med nya möjligheter o vad som kommer hända vet ingen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket hög och socialt rollspel och kommer våga bjuda på mitt rollspel=) Jag kommer också bjuda på streams som kommer att hjälpa servern att växer samt underhålla communityt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna ett scenario för att de ska vara kul. Man ska tåla att man förlorar ett scenario utan att hoppa support och klaga samt att de ska va kul för båda parterna. Tex krim och Polis båda ska tycka scenariot ska vara kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag blev bannad året 2023 för staff diss. Och då lärde jag mig starkt att jag skall ha respekt för alla staffs oavsett roll då de här satta på den positionen för att hjälpa servern att gå framåt tillsammans med Philip!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming= Att man tar information ifrån ooc till ingame kan vara ifrån streams eller discord. Vdm= Att man kör över någon ihopp om att personen dör eller tar skada! Ooo=Man rollspelar inte man säger snarare saker såsom ska vi ut o spela fotboll med irl kompisarna. Ferarp= Man värnar inte om sitt liv eller rollspelar inte rädd under scenario!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är sugen på att börja lira unive annars inget!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka