Jaak El Kabir | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jaak El Kabir

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999866469/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? MrCyros#1891

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jaak El Kabir, han är en grabb på 20 år som är uppväxt i multistadens fattigare områden.
Som liten lämnade hans pappa familjen så Jaak fick växa upp ensam tillsammans med sin mamma.
Jaak's mamma var en väldigt snäll, bestämd och försörjande kvinna så hon jobbade varje pass hon kunde få för att
försörja sin son med mat och tak över huvudet. När Jaak var 5 år gammal så blev han diagnotiserad med
en svårartad cancer som satt bakom hans högra öga, denna cancer fick läkarna som tur stopp på med hjälp av en
operation där de var tvugna att offra ett öga för att rädda Jaak's liv. Jaak's liv började som vilket annat
barn som helst, men när han kom upp i tonåren så blev han allt mer frustrerad över att se sin mamma jobba
dag och natt fast knappt ha några pengar över, medans andra elever i hans klass fick allt de pekade på.
Där grundade sig Jaak's hat mot samhället och överklassen. Han bestämde sig då och där att börja umgås med de äldre
grabbarna i hans område för att påbörja sin karriär som "entreprenör" för att ta sig själv upp till
toppen av näringskedjan. På grund av Jaak's enögda utseende så kallas han även för "Scar eller Scarface"
Trots hans lite dystra bakgrund så har han nu försökt ta tag i sitt liv genom att arbeta hederligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom att jag tidigare har varit en väldigt aktiv medlem på Unive. Jag har över 800 timmar inom FiveM Roleplay och jag skulle påstå att jag är en väldigt duktig RP spelare. Jag har läst alla regler som Unive har och jag kan och förstår dem utan till. Som medlem tänker jag att jag ska vara en arbetande karaktär som är mycket social och hjälpsam. Även hårt arbetande. Jag kommer bidra med en hög RP nivå och bidra meden positiv utveckling inom Unives community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tidigare varit medlem på Unive och jag vet att communityn är underbar och rolig. Jag har haft en liten paus från FiveM och vill gärna komma tillbaka, och självklart vänder jag mig då till Sveriges största och bästa server.

Hur hittade du Unive? Jag har vetat om den väldigt länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att sätta en praktiskt exempel på hur en bra rollspelare beter sig på Unive. Men även att vara en social karaktär, skaffa mycket vänner och vara hårt arbetande. Jag kanske även vill bli kriminell i framtiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att bidra med en hög rp nivå, vara social och utveckla servern till att bli bättre än vad den redan är. Jag ska ha så kul jag bara kan och alltid vara fair.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server än Unive.

Tillbaka