Nekad Jaak El Kabir | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaak El Kabir

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Jacob

Vad heter du på discord? MrCyros#9228

Hur gammal är du? 22 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? I över 1.5 år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att lägga ner massor med tid på att utveckla Autoexperten till ett aktivt företag på servern. Mitt mål är att se till så att det alltid kommer att finnas personal som vill jobba oavsett vilken tid på dygnet det är. Jag kommer se till så att alla anställda har kompetens inom yrket, men även att de håller en hög RP nivå. Sist men inte minst så ska jag se till så att personal sköter sig och inte endast jobbar för sin egen vinning, utan för att utveckla servern så att communityn blir bättre för alla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på Autoexperten så jag har goda kunskaper och erfarenheter. Jag har var tidigare biträdande chef, så jag vet vad det innebär. Jag har även erfarenheter av att jobba på Mekonomen, Vianor, samt Marja Lisas.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne på servern varje dag. Jag skulle säga runt 5 timmar per dag i genomsnitt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka