Nekad Jaak El Kabir | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaak El Kabir

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999866469/

Ditt Hex-ID: 11000013df70c65

Vad är din discord tagg? MrCyros#4525

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte, det står inte.

Hur lång tid var din ban? Jag vet inte, det står inget om det.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ”This user is banned from this guild”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att de tror att jag spelar på en annan server än Multistaden eftersom att jag skickade en discord server länk till alla mina vänner och där råkade jag även skicka länken till en eller två av Multistadens staff. Discord servern var till en annan FiveM RP server. Grejen är dock att den servern inte har öppnat än, och min vän bad mig att bjuda in folk till deras discord, så jag gjorde det. Har aldrig spelat på någon annan server förutom Multistaden sen jag började på Multistaden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän bad mig att sprida en discord server till mina vänner, så jag gjorde det och skickade till alla mina vänner och där med råkade jag även skicka den discord servern till en eller två av Multistadens staff. Vilket gjorde så att de trodde att jag spelar på en annan server än Multistaden. Och där med blev jag bannad från Discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban då jag inte spelar på någon annan server än Multistaden. Jag förstår dock varför Staff trodde det. Jag älskar Multistaden och spelar på den varje dag i minst 8 timmar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för OOC IG och för Combat Logging. Båda bannsen fick jag överklagade då jag bevisade att jag är en värdig spelare och bra RP:are på Multistaden. Jag lärde mig väldigt mycket av mina bans, jag diskuterade med staff kring vissa regler för att verkligen förstå hela innebörden av dem. Vilket hjälpte mig väldigt mycket! Jag kommer aldrig göra om något av det jag gjort tidigare igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha varit mer uppmärksam och tänkt på att Staff självklart kommer tro att jag spelar på en annan FiveM server om jag sprider en FiveM servers Discord. Jag borde bara sagt nej till min vän och inte spridit Discord servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig att vara mer uppmärksam och att absolut inte sprida andra FiveM servers Discord. Då det väldigt uppenbart då ser ut som att jag skulle spela på den FiveM servern. (Vilket jag inte gör eller har gjort.) Jag har även lärt mig att inte skicka ”spam” meddelanden till Staff privat,

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Anledning: Du promotar en annan discord server samtidigt som du spelar på multistaden.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka