Accepterad Jaak El Kabir | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jaak El Kabir

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999866469/

Ditt Hex-ID: 11000013df70c65

Vad är din discord tagg? MrCyros#4525

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte, det står inte.

Hur lång tid var din ban? Jag vet inte, det står inget om det.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ”This user is banned from this guild”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig från DIscord servern eftersom att jag tidigare var Mod på en annan FiveM server. Det var över ett halvår sedan och jag har inte spelat FiveM sedan dess.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Staff på Unive fick reda på att jag var Mod på en annan FiveM server, vilket är ett regelbrott på Unive. De valde då att stänga av mig ingame och på DIsord servern. Jag är nu inte längre avstängd ingame utan endast på Discord servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban och jag förstår beslutet till 100%.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat agera annorlunda genom att inte alls spelat eller blivit Mod på en annan FiveM server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig att man inte kan slingra sig igenom reglerna på Unive. Reglerna gäller oavsett om jag är en aktiv spelare på Unive eller inte. Jag förstår att jag gjorde fel och det kommer inte att ske igen då jag saknar tiderna på Unive enormt. Om jag blir unbannad hade jag uppskattat det enormt mycket då jag verkligen vill ta den utav Unives community igen och bidra med en positiv och bra Roleplay på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Jag kommer att ge dig 1 till chans.

Tillbaka