Nekad Jaak El Kabir | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaak El Kabir

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999866469

Ditt Hex-ID: 11000013df70c65

Vad är din discord tagg? MrCyros#4525

Vem var det som bannade dig? [MOD] Ovve

Hur lång tid var din ban? 15 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? På FiveM servern står det ”Combat Logging” och på Discord servern så står det ingenting om varför jag blev bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig eftersom att jag bröt mot en regel, det är inte svårare än så. De uppfattade situationen som att jag försökte undvika ett scenario genom att skriva /Spawnmenu. Och där med bannade de mig från servern för Combat Logging. Jag blev bannad på Discord, och det antar jag att jag blev eftersom att jag blev bannad på servern. Det går hand i hand liksom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick ut ur meth labbet, och direkt hoppade jag över staketet, världen laddade in och då såg jag att någon riktade pistol mot mig. Men jag hade redan börjat klättra över staketet innan jag såg personen med pistolen. Han hoppar efter mig och skjuter ner mig direkt, och jag dör. Han och hans kompis tar mina grejer och sen lämnar min kropp där. cirka 2 minuter går och ingenting hände så jag gjorde /spawnmenu för att inte bidra med lag på servern. Och sen typ 10 minuter senare blev jag banned.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban, men jag har lätt mig av mitt misstag och kommer aldrig att göra om det igen. Men bannen tycker jag skulle kunna undvikits eftersom jag inte medvetet undvek ett scenario genom att Combat logga. Jag trodde att man fick göra /Spawnmenu när man var död och inget scenario längre utspelade sig kring min karaktär.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång tidigare för att jag av misstag sa något OOC när jag var IC, Jag tog lärdom av det och har inte gjort om det sedan dess. Jag frågade mods och mer erfarna spelare om hur regeln verkligen fungerar. Detta gjorde så jag lärde mig. Precis på samma sätt som jag gjorde den gången så har jag gjort samma sak igen och jag förstår nu vad jag gjorde fel och jag förstår också innebörden av ”Combat Logging” regeln bättre nu. Jag lovar att aldrig göra om detta igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt bara kunnat ligga kvar på platsen och vänta ut tiden till respawn där istället. Då hade ingenting hänt och alla skulle vara nöjda och glada, vilket är anledningen till varför jag älskar RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig innebörden av regeln ”Combat Logging” bättre och förstår nu regeln precis som den är. Man ska inte använda sig av /spawnmenu även om man ligger döende på marken, för man vet aldrig om det är scenarion som komma skall. Jag har också pratat med mod och diskuterar och han har förklarat för mig, vilket är någonting jättebra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka