Nekad Jaak El Kabir | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jaak El Kabir

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999866469/

Ditt Hex-ID: 11000013df70c65

Vad är din discord tagg? MrCyros#4525

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte, det står inte.

Hur lång tid var din ban? Jag vet inte, det står inget om det.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ”This user is banned from this guild”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig från Discord servern eftersom att jag var MOD och spelade på en annan server. Vilket är ett grovt regelbrott på Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att göra en lång historia kort så slutade jag att spela på Unive eftersom att många av de vänner jag hade skaffat via Unives community var bannade. Jag kände mig ensam kvar på servern och tappade intresset litegrann. Plötsligt så skriver en av mina vänner då att de ska starta upp en egen server vid namn "Sweden City RP". De säger åt mig att sluta spela helt på Unive och att jag kan vara med på denna nya server från början och få en staff roll, vilket jag fick. Vår nya server började sprida sig och började få en del spelare och han som skapade servern hade som mål att konkurrera med Unive. Ordet om denna nya server kom ut och Unives ägare och staff fick reda på att en del spelare som spelat/spelar på deras server nu försöker att konkurrera ut dem. Så en dag kom en eller flera utav Unives staff in på Sweden City's Discord Server för att se vilka spelare det var som låg bakom detta och då såg då att jag och några till var Mod på den servern. Så de valde då att banna mig från Unives Discord. Då det är ett regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban och jag förstår varför de bannade mig från Discord servern. Detta hände för cirka 4 månader sedan och jag har inte spelat fiveM sedan dess så jag valde att inte lägga någon energi på att försöka lösa det då, men jag är nu tillbaka och vill gärna ta del utav er sköna Community igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare från Unives Discord för ungefär samma sak, fast det var ett missförstånd. Då Unives Staff trodde att jag spelade på en annan server eftersom att jag spred en annan kompis fiveM discord, och jag råkade skicka länken till en Unive Mod och därmed trodde personen att jag spelade på en annan server, vilket är helt förståeligt. Jag pratade med 3 Mods i ett samtal och vi diskuterade och kom till en lösning och jag blev unbannad direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att spela på en annan server från första början så hade inte detta hänt. Men jag gjorde tyvärr inte så och nu får jag tycker att jag har fått ta konsekvenserna för det. Jag är nu en ny fräsch RP spelare med mycket erfarenhet och många timmar på Unive från tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man inte ska spela eller vara staff på andra servrar. Jag har också lärt mig att acceptera serverns regler och att man inte alltid kan få en andra chans. jag vill vara en del av Unive's community så är det endast den jag ska vara del en del utav. Jag har tagit lärdom av detta och har lagt andra servrar bakom mig och är redo på att bidra med mycket bra RP nivå på Unive. Jag har mycket erfarenhet inom Kriminell, Polis, Autoexperten, Mekonomen, Bilförsäljning med mera.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Tycker att du har skrivet bra men då det faktiskt är en permanent ban så vill jag att du utvecklar.

Utveckla lite på allt (som det går) Annars utveckla kring vad som hände.

Tillbaka