Nekad Jaak El Kabir | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaak El Kabir

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999866469/

Ditt Hex-ID: 11000013df70c65

Vad är din discord tagg? MrCyros#4525

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte, det står inte.

Hur lång tid var din ban? Jag vet inte, det står inget om det.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ”This user is banned from this guild”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig från Discord servern eftersom att jag var MOD på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En av Unives staff kom in på Sweden City's Discord Server och såg då att jag var Mod på den servern. Så personen valde då att banna mig från Unives Discord, då jag bröt mot en regel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban. Men det var cirka 4 månader sedan och jag har slutade spela FiveM under den tiden. Jag är tillbaka nu och önskar att få en ny chans att spela på Unive och vara en del utav er Community.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare från Unives Discord för ungefär samma sak, fast det var ett missförstånd. Då Unives Staff trodde att jag spelade på en annan server, men så var inte fallet och jag blev unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att spela på en annan server från första början så hade inte detta hänt. Men jag gjorde tyvärr inte så och nu får jag tycker att jag har fått ta konsekvenserna för det. Jag är nu en ny fräsch RP spelare med mycket erfarenhet och många timmar på Unive från tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man inte ska spela eller vara staff på andra servrar. Och om jag vill vara en del av Unive's community så är det endast den jag ska vara del en del utav. Jag har tagit lärdom av detta och har lagt andra servrar bakom mig och är redo på att bidra med mycket bra RP nivå på Unive. Jag har mycket erfarenhet inom Kriminell, Polis, Autoexperten, Mekonomen, Bilförsäljning med mera.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka