Nekad J4na07 | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J4na07

Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Janan

Vad heter du på discord? J4na07#0001

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Detta kan ändras över plugg och familj

Måndag: 16:-23
Tisdag: 16-23
Onsdag: 16-23
Torsdag: 16-23
Fredag: 15-02
Lördag: 13-00
Söndag: 13-23:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem lite mer en 4 månader och har aldrig fått indragen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan tyvär inte fixa bild, men jag har blivit bannad 0 gånger och kickad 1 gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska kunna ha en bra nivå av rollspel, den ska inte lalla runt utan vara seriös i olika scenarion. En servervakt ska kunna få folket i sin närhet att bete sig också och inte lalla runt. Till exempel att någon vdmar i piren då ska en servervakt svbanna hen, och om det var en grov vdm så kan servervakten skriva till en staff och höja svbannen som bara är 60 min. Men du måste ha klipp på varje ban och kick du gör. Så ifall de gör en överklagan så kan du visa ditt klipp och det kan hjälpa att få ut de rätta svaret.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli en servervakt eftersom när jag upptäcker mycket lall på servern så kan jag ej ta hand om spelarna som lallar och smittar av sig till andra. Jo jag kan skriva en report på spelaren fast det tar tid. Istället skulle jag vilja ha förmågan att kicka eller banna hen om det är nödvändigt. Jag vill också bli servervakt eftersom att jag ska kunna reva folk i scenarion men bara om det är MISS och om det förstör scenariot grovt. Om jag skulle vara servervakt så skulle jag kunna förenkla staffs uppgift och gör servern bättre

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse: Detta kan vara när du dvar, revar, eller kicka för att inte förlora i scenarion, detta går under powergaming. Vi kan ta ett exempel när du har blivit stoppad av polisen och du gör (/hfack) för att lägga in ditt vapen och ect. Och senare dvar bilen så den kmr tillbaka i ditt garage. Detta är grov abuse av servervakt perm och leder till grova straff av dina roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka