Accepterad J4na07 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J4na07

Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Janan

Vad heter du på discord? J4na#1885

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill söka för att bli MA är eftersom att ibland orkar jag inte rpa och då vill jag fortfarande göra något och då tänkte jag varför inte försöka bli MA eller något liknande. Att rpa kan bli väldigt tråkig ifall man inte gör scenarion och när de blir såhär vill jag hjälpa servern på något sätt istället för att jag ska bara sitta och slösa bort min tid. Visa av mina vänner är MA och de verkar vara rätt så roligt att ta intervjuer osv. Sen så vill jag också öka medlemmarna på servern via att vara MA och så de stannar kvar på servern istället för att lämna eftersom de blev nekade på intervjun eller på ansökan på forumet. Jag tycker också att dess stå fler ma som finns blir de bättre för serverns population.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför att jag ska bli MA är eftersom att jag vill hjälpa till på servern på något sätt där jag inte behöver rpa då jag redan är servervakt. När väl jag är tröt på rpa så kan jag göra lite ma arbete och hjälpa till på servern. Jag är också inte en person som läser lite från personen som har gjort ansökan då där jag kommer läsa igenom hela ansökan och bestäm ett svar där ifrån. Jag är också mogen vilket kommer leda till att jag inte kommer lalla runt och acceptera vilka ansökan som helst och inte våga säga nej på en intervju eftersom att personen kanske är mycket äldre en mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska vara respektfull när man pratar med andra och ha en lugn ton på sin röst. De andra ska inte ha mer stress en de redan har ifall de är deras första intervju.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När en person blir medlem ska personens Rp nivå vara på en så bra nivå så att de följer alla grundregler på serverna. Till exempel ifall de vdm när de var icke medlem så ska de sluta direkt med detta eftersom de är medlemmar nu. Man ska vara försiktig med sin rp och inte göra något stor fel. Då staffs tar dig som att du kan reglerarna och de kan banna dig osv. förut så tog staffs dig mycket lugnare och kicka dig bara då nu de har ändrats. Medlemmarna ska kunna alla grundregler och inte bryta dem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna ha en okej nivå på rp och kunna alla grundregler och inte bryta mot dom. De ska vara mogna och respektera serverns regler. De ska förstå vad det betyder att ha medlemskaps rollen i dc. De ska inte gå runt och slå folk nu bara för att de kan slå folk lättare. Ifall de har frågor kan de alltid hoppa support och få svar där.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle ha ansvaret att kunna bestäm folket som är medlemmar på servern på deras rp nivå och kunna ändra serverns population och aktivitet om dagarna. Jag har ansvaret att dela ut medlemskaps rollern till folk som är mogna och inte mogna då jag borde neka de. jag kan också bestämma hur serverns spelare rpar efter en stor stund efter jag har varit ma och ifalla jag har varit väldigt aktiv. ifall jag har varit en dålig ma så kommer serverns rp nivå sänkas. osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Detta kan ändras över plugg och familj Måndag: 16:-23 Tisdag: 16-23 Onsdag: 16-23 Torsdag: 16-23 Fredag: 15-02 Lördag: 13-00 Söndag: 13-23:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive och kommer aldrig byta vid nu läget.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Detta är en kopia ifrån min gamla MA ansökan som blev inaktuell, men inget annat speciellt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka