Nekad J3nx | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berlin

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198984484723/

Ditt Hex-ID: 11000013d0c5773

Vad är din discord tagg? J3nx#8227

Vem var det som bannade dig? Retarden

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Maktmissbruk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på motorvägen nära militärbasen och sedan så kör en blå bugatti och en orange rs6 in i mig från sidan. Såklart så reagerar vi båda med ahhh gick det bra, sedan så börjar rs6:an göra donuts runt mig och när jag försökte köra iväg så fortsatte rs6:an att crasha in i mig medan jag körde iväg. Tillslut beslöt jag att accelerera iväg så jag undviker problem men sedan så börjar rs6:an köra efter mig och crasha i mig bakifrån och gjorde att min bil snurrade runt i cirklar och sedan blir jag bannad 1 minut efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom om det är någon som ska bli bannad för Powergaming så är det dem där 2 som körde in i mig eftersom dem gjorde det medvetet medan jag hade ingen aning att någon var där och att dem försökte spela med för att låtsas att dem inte hade en aning att jag var där.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ringa polisen men hade dock inte tänkt på det eftersom jag hade pressen mot mig när dem fortsatte att köra in i mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tror inte jag behöver göra något annorlunda eftersom jag inte gjorde något fel och som sagt innan så har jag inte blivit bannad tidigare på grund av att jag inte gör något fel. Detta var bara någon som missbrukar sin makt i servern och ville bara få bort mig därifrån så att jag inte skulle ringa polisen och förstöra deras drogverksamhet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka