Accepterad j3lia_ | Medlem ansökning (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

j3lia_

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/j3lia/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julia Björk

Vad är ditt discord namn? j3lia_#3192

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2007

Berätta om din karaktär. OBS liten förvarning, när jag först skapade karaktären så valde jag ett lite oseriöst namn men gjort är gjort. Ångrar det lite men ändå inte då det har lett till lite roliga konversationer!

Min karaktär heter Lana Rhoades. Hon är 22 år gammal. (2000-09-02) Lana är ursprungligen ifrån USA, hon har bott där nästan hela hennes liv. Hon hade de lite rörigt i USA och bestämde sig för att åka på semester till Unive staden och när hon kom dit älskade hon det. Hon bestämde sig då för att flytta dit och få en ny start på livet och träffa nya kompisar. Lana har inte bott länge i staden men hon har nu bestämt sig för att ansöka om medborgarskap då hon träffat en massa roliga personer som hon vill spendera mer tid med.

Lana är en väldigt glad och öppen tjej som gillar och hänga med folk. I denna staden så söker hon ingen seriös relation direkt utan hon vill bara ha kul och kanske nån gång skoja runt om hon vill. Hon vill inte gå in i något seriöst då hon känner att hon inte är redo på grund av dåliga relationer i staden hon bodde i USA. Som jag skrev innan så är Lana väldigt glad och öppen person för att hänga med nya personer men det kan enkelt bli för mycket ibland för henne speciellt i sociala tillfällen. Vissa dagar har hon också väldigt svårt att säga nej fast hon faktiskt inte vill tex hänga med någon.

Jag vet inte om Lana har några direkta intressen men jag skulle säga att hon gärna hänger med sina kompisar och ibland gillar hon att dricka lite, skulle kanske inte dock anse det som något intresse direkt. Hon gillar och köra i sin rosa bil och speciellt på motorvägen där hon kan gasa på. Värt och nämna att hon dock inte är den bästa föraren och olyckor förekommer lite då och då.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Svår fråga men jag hoppas att jag som medlem på denna server hade kunnat bidra med några roliga scenarion som inte är lika begränsade än vad dem hade varit om jag inte var medlem. Om jag blir medlem kan jag även skapa en plats i samhället och då menar jag tex ansöka om ett riktigt jobb. Skulle anse det som något super bra då jag påstår mig vara seriös och vill bara se staden växa med invånare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle säga att jag kan bidra med en del saker, som jag nämnde i stycket över så vill jag bidra med roliga scenarion. Jag är även väldigt aktiv på min dator så jag kommer nog att vara väldigt aktiv och social på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst skulle jag beskriva som ett scenario där du tex blir jagad av polisen du krockar och du kan inte ta dig vidare och då måste man bara inse att man att inte vunnit scenariot och att man inte kommer få någonting utav det. Jag personligen tycker att dessa typer av scenarion är viktiga för roligt och bra rp!

Hur hittade du Unive? En kompis hjälpte mig skaffa five m, hon rekommendera unive då hon beskrev det som en stor och aktiv server. Jag tyckte det lät bra och började spela den och enligt mig så är den väldigt bra. Folket på servern är också väldigt ofta välkomnade.

Tillbaka