Accepterad j1n | Medlem ansökning [eric_cool] [1DrTimE1]

• Trådskapare Trådskapare j1n
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

j1n

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jin

Vad är ditt discord namn? war1nt

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Samuel Benson, 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, driven, stressig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Samuel växte upp i en by där raggarkultur, gamla Volvos och öl i parken var vardag. Hans barndom var fylld av motorljud, skruttiga bilar och kvällar där festen allta kunde sluta i bråk eller dragracing på landsvägen. Men när hans storebror dog i en bilolycka på väg hem från en fest när han körde full så knäcktes något i Samuel. Nu vill han bygga ett gott och framgångsrikt liv. Han ska ha värsta coolaste volvo 740n me d24 så han måste bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en väldigt hög RP nivå med fina scenarion och skapa relationer med folk. Rapportera folk om de gör något fel och försöka hjälpa nya folk som kanske håller på att bli lurad. Det har hänt att man har blivit lurad några gånger liksom men det gäller att ha kul också! det kanske är kul för de som lurar folk men jag blev inte så glad. Jag tror att jag kan bidra med mycket till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska ha som utgångs punkt att vinna varje scenario. Dom du är med i ett scenario ska kunna vinna också och du ska kunna ta det på ett bra sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det var ett tag sedan nu men har blivit mycket mer mogen och kommer inte göra om det. Snodde en polisbil och blev kickad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man använder sin bil som ett slags vapen och kör över folk tills dom kanske till och med dör, RDM att man dödar någon utan en bakomliggande anledning och combat logging där man lämnar spelet för att undvika ett scenario som kanske inte är så bra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet inte men jag tar det seriöst och det är väldigt roligt att spela i unive. tredje försöket lycka till mig!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka