Nekad J0NTE | Ban överklagan/q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0NTE

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8J0NTE

Vad är din discord tagg? J0NTE#6666

Vem var det som bannade dig? Dumle

Hur lång tid var din ban? perm.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from This Guild, och ingame, Bannad I DC.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Jag har gjort en Del, dumma Grejer, som aldrig kommer upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För det första för jag combatloggade, vilket var Jävligt Onödigt och kommer aldrig hända igen, kan berätta lite mer om Scenariot :). Jag och några kompisar skulle till GuldVaskningen så var det folk där, så skulle vi råna dom, så hade dom 1 Smg, och 1 pistol på sig, sedan kommer det massa personer, vi tar typ alla, sedan, så är jag fett låg, så jag ställer mig i en buske, och ska kolla igenom en död person, då kommer det 1 bil och skottar mig och dom andra, när vi inte var beräda och vi hade så sjukt mycket saker som vi inte orkade förlora,, så jag Loggade utan att tänka mig för :( och det kommer aldrig hända igen!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------discord: där blev jag bannad för jag Hetsade i chatten, vilket också var onödigt, sedan blev jag också bannad flör jag bråkade lite med philip, vilket jag ångrar och detta kommer aldrig upprepas igen, ber om Ursäkt för detta. Och servern som jag hade har jag Lämmnat, så den är antagligen nerstängd nu, eftersom jag slutat betala för den, och vill komma Tillbaka till multi. jag kommer aldrig göra om detta igen!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är jag som har gjort fel och ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte Gjort om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA självklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Om du har över 10 bans så tror jag inte du kommer lära dig annars skulle du inte ha så många !
Kommer neka denna för du behöver lösa om reglerna minst 10 gånger och förstå dom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka