Nekad J0NTE | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0NTE

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8J0NTE

Vad är din discord tagg? J0NTE#6666

Vem var det som bannade dig? Dumle

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad i discorden antar jag.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det första för jag combatloggade, sedan för jag bråkade med en kille i DC, och det andra Bråkade med philip på snap..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingame: det började med att jag och några kompisar var i en skottlosning vi hade skutut ner Väldigt många, och sedan så kom det Fler och Fler personer, och sedan så sköt dom mig, och jag Tänkte mig inte för så jag skrev f8 quit, sedan skulle jag till support, och i support skulle jag ge allt till "janne" och det gjorde jag jag gav tillbaka allt som dom skulle få, sedan fick jag ban, och har varit bannad ett tag nu. DISCORDEN: i discorden blev jag bannad eftersom att jag Hetsade lite, och kommer aldrig göra om detta och har förstått mitt misstag. sedan blev jag också bannad för jag Bråkade med philip på snap, och jag sa några duma grejr, och ber om ursäkt för det och Kommer aldrig göra om det, förlåt philip. Låt philip Svara på denna Ban överklagan, eftersom detta angår philip, och det är till han jag vill be om ursäkt till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart, inte göra om dessa misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Du har inte gjort lite först du e bannad för de du är nu
sen har du spridit philips ip info o allt

fet jävla -rep. Du var mod och du combat loggar, inte första gången det händer att du försvinner från scenarion

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka