- Förbjuden
J0NTE
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8J0NTE
Vad är din discord tagg? J0NTE#6666
Vem var det som bannade dig? philip
Hur lång tid var din ban? Perm
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from This Guild, och ingame, Bannad I DC.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjort en del dumma saker
(((
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För det första för jag combatloggade, vilket var Jävligt Onödigt och kommer aldrig hända igen, kan berätta lite mer om Scenariot
. Jag och några kompisar skulle till GuldVaskningen så var det folk där, så skulle vi råna dom, så hade dom 1 Smg, och 1 pistol på sig, sedan kommer det massa personer, vi tar typ alla, sedan, så är jag fett låg, så jag ställer mig i en buske, och ska kolla igenom en död person, då kommer det 1 bil och skottar mig och dom andra, när vi inte var beräda och vi hade så sjukt mycket saker som vi inte orkade förlora,, så jag Loggade utan att tänka mig för
och det kommer aldrig hända igen! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------discord: där blev jag bannad för jag Hetsade i chatten, vilket också var onödigt, sedan blev jag också bannad flör jag bråkade lite med philip, vilket jag ångrar och detta kommer aldrig upprepas igen, ber om Ursäkt för detta. Och servern som jag hade har jag Lämmnat, så den är antagligen nerstängd nu, eftersom jag slutat betala för den, och vill komma Tillbaka till multi. jag kommer aldrig göra om detta igen!! det lovar jag. Samt, att jag kan alla regler och kommer Vekligen följa dessa till 100% för jag älskar verkligen multistaden och har spelat här i typ ett halvår, och det känns otroligt tråkigt att bara inte kunna spela här efter jag lagt ner så OTROLIGT mycket tid på denna server och skaffat många vänner, Osv. det är något som gör multistaden så bra, att man inte kan sluta typ, har aldrig spelat på en så bra server som multistaden, och det som hänt kommer Aldrig hända igen och är ledsen för det som hänt. VDM= att man kör över någon utan anledning. RDM= att man dödar någon utan anledning. POWERGAMING=att man använder omenskliga krafter, eller att om man krockar ska man rp skadad och inte bara kliva ut bilen och springa. NLR=betyder att om jag dör ska jag glömma allt som händer. combatlogging= att man lämmnar spelet för att undvika ett scenario eller att man förlora sina grejer. fearp= att om någon håller gun mot mig ska jag rp rädd och inte bara slå ner dom sen springa iväg. failrp= att man ska värna om sitt liv. copbait= att man förköker få polisens uppmärksam, och förköker få polisen efter sig. Snälla ge mig 1 chans tilll, jag ber om ursäkt för allt och detta kommer Veeerkligen inte hända igen!!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel förlåt
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte gjort om det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jaaaaa
Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaaaaa
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8J0NTE
Vad är din discord tagg? J0NTE#6666
Vem var det som bannade dig? philip
Hur lång tid var din ban? Perm
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from This Guild, och ingame, Bannad I DC.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjort en del dumma saker
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För det första för jag combatloggade, vilket var Jävligt Onödigt och kommer aldrig hända igen, kan berätta lite mer om Scenariot
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel förlåt
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte gjort om det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jaaaaa
Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaaaaa
Har du läst våra regler? Ja