Accepterad j0nt5 | Medlem ansökning [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

j0nt5

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Eriksson

Vad är ditt discord namn? J0nt5

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Namn på karaktären. Jack Smith

Uppväxt/Bakgrund:
Jack växte upp i Stockholm, i en kreativ och kulturell miljö. Han har alltid haft en stor passion för entreprenörskap, vilket började i tidig ålder när han sålde handgjorda smycken och organiserade små evenemang. Hans familj har alltid stöttat hans intressen, vilket har givit honom självkänsla och en tro på sina idéer.

Intressen:
Jack älskar att skapa och designa nytt, han är alltid på jakt efter nästa stora idé. Han är även intresserad av marknadsföring och sociala medier, och spenderar mycket tid på att nätverka och lära sig nya strategier för att nå sin publik.
Känslor som karaktären har:

Jack är ofta fylld av entusiasm och optimism. Han känner en stor glädje när han ser sina idéer förverkligas, men han kan också känna frustration när saker inte går som planerat. Dessutom har han en djup känsla av ansvar gentemot sina kunder och sin omgivning, vilket ibland skapar stress och press.
Framtidsplaner:

Jack drömmer om att expandera sitt företag internationellt och att öppna en fysisk butik i Stockholm. Han vill skapa en plats som inspirerar och stödjer andra unga entreprenörer. På längre sikt strävar han efter att göra en positiv skillnad i samhället genom sin kreativitet och affärssinne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och framförallt rolig rp. Bjuda på lite djupare scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man fokuserar på att skapa en positiv upplevelse för den andra spelaren istället för att bara sträva efter att vinna själv. Det handlar om att samarbeta och att respektera motpartens beslut i spelet. Genom att ge motparten möjlighet att lyckas och glänsa i scenariot vilket ökar den övergripande spelupplevelsen för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM, Social RP, OOC mm. Men central regeln är alltid Sunt Förnuft då den samlar in alla regler i en och samma.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag jag har rpat på flertal servrar som exempelvis Emerald 20+ samt att jag fortfarande än idag har WL på FBRP. Men faktiskt taggad på att komma tillbaka på Unive och testa denna serverns rp igen. Har även här möjlighet att rpa med många polare som jag inte har på andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har många års erfarenhet inom rp. Allt ifrån OWL servar till 20+.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka