Accepterad j0nt5 | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

j0nt5

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Jonathan Eriksson

Hur gammal är du? 18 född 2002

Hur många timmar har du på Fivem? 1850 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta jobb då jag vet hur man styr upp ett företag. Jag kommer göra både mina anställda och mina kunder glada. Jag kommer alltid med positiv energi till jobbet och det kommer då göra så att anställda trivs mer på jobbet och så att fler vill köpa bilar. Jag är aktiv och brinner för att bygga upp mitt företag. Det hade varit en rolig uppgift och för att få bevisa att jag kan det. Jag är även mogen och kan istället för att bli iriterad på folk prata och reda ut det så att rp flyter på bra och satt alla trivs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har först och främst rpat extremt mycket som bilförsäljare. Jag har varit allt ifrån prov anställd till Chef. Jag kan extremt mycket om bilar och det är ett stort intresse. Jag vet hur man styr över ett företag och har alltid en plan för hur jag ska göra. Jag kommer alltid in med en bra inställning och får oftast alla att ge ifrån sig ett leende hur deras dag än varit.

Berskiv din karaktär? Jonathan har haft en väldigt bra men ändå väldigt konstig uppväxt. Hans föräldrar äger ett väldigt stort företag och har därför rest runt mycket i världen och inte lärt känna så många. Han föddes i Stockholm 1995. Det var en fin dag. Hans föräldrar åkte hem och var väldigt lyckliga. Tiden gick och dem flyttade till New York sedan till Spanien också vidare. Det var en väldigt svårt uppväxt för Jonathan då han inte fick kompisar som alla andra hade. Då han varken kunde språket eller gick inte någon speciell skola så var han väldigt ensam. Han började plugga inom Ekonomi då det var något hans föräldrar alltid velat. Men Jonathan hade ett intresse som säkert väldigt många unga killar har och det är bilar. Jonathan fick sin första bil när han var 18 av sin pappa som då var en Audi s3. Det var en väldigt fin och bra bil. Från och med att han fick körkort och den bilen så eskalerade det. Jonathans intresse för bilar vart så stort satt han letade och letade efter ett yrke som jobbade med bilar. Han har sen tidigare erfarenheter inom försäljning och vart tipsad att bli bilförsäljare. Då flyttade Jonathan hem till Sverige och började jobba på Volvo i Stockholm. Han jobbade där ett par år tills han vart 22år. Då hade han jobbat upp och fått kapital för att öppna en egen. Han köpte ett varuhus i Stockholm och startade sitt företag. Det gick inge bra då det är svårt att starta en helt eget företag. Men en dag så sålde han sin första bil och det var den bästa dagen i Jonathans liv. Sedan den dagen så har det gått bättre och bättre. Han är nu 24år och har gått 2 år sedan han öppnat. Han har ett lager som just nu ligger på 50bilar och säljer rätt bra. Men Jonathans mål är att hans företag ska sälja exotiska bilar. Jonathan slutade köpa in normala bilar och sålde slut på alla han hade i lager. Nu är han 25 och säljer nu sportbilar som aldrig förr. Men han är redo för nya äventyr och väljer att sälja företaget för att flytta till en ny kommun som heter Unive. Detta blir ett stort steg för Jonathan och han är väldigt spänd och nervös för det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne så mycket jag kan. Vardag mellan 4-8 timmar helger ibland hela dagar annars oftast minst 6 timmar.
Är inne så ofta jag kan ibland tränar jag men är inne varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle såklart fortsätta på servern då det är både extremt bra rp och roliga spelare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället då jag tycker denna passar mig.

Har du läst våra Regler? Jag har läst regler.

Skriv ett pm till mig på dc så löser vi intervju därifrån :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka