Nekad j0nt5 | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

j0nt5

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Eriksson

Vad heter du på discord? J0nt5#7364

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2002

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig eftersom jag har bra tidigare erfarenheter. Jag har varit det på andra servar och det är alltid kul att hjälpa till. Jag är SV just nu och det är kul då jag kan hjälpa till mycket. Men blir Jag WL ansvarig så kan jag hjälpa till ännu mer. Och det är även ett steg närmare support som är mitt mål. Det är även väldigt roligt att lära känna nya personer som man kan prata med och ta intervjuer med.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är mogen och har mycket erfarenhet inom fivem och som WL. Jag är även väldigt aktiv så många ansökningar kommer jag godkänna eller neka. Jag är en väldigt pratglad och trevlig kille som hjälper allt och alla. Och jag har även ägt en egen server och varit admin mm på många servar så jag är erfaren. Jag gör dt även för att få upp nivån på servern ett snäpp till och se hur vilken nivå och vad dem nya på servern kan nå upp till.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag är väldigt bra på att bemöta nya och nära människor. Jag är pratglad och vill att alla ska må bra och trivas både på servern och utanför. Känner sig någon ledsen eller arg så försöker jag hjälpa hen ur problemet så man kan få ett leende eller skratt istället för tårar.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag kan påverka den då jag sätter en hög nivå och är väldigt aktiv. Jag kan kolla igenom många ansökningar så att fler kan söka dem jobb dem vill och har chansen till lite frihet när man får WL. Även satt folket som söker ser att WL ansvariga gör det dem ska och är aktiva.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Jag kommer ställa krav på hur dem rpar och att dem är seriösa. Det är såklart många seriösa och oseriösa som söker till Unive. Men en sak som jag har lärt mig från min server är att ålder har ingen betydelse alla åldrar kan rp. Lär man sig sunt förnuft så kan alla rpa.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag skulle ta mitt ansvar att ge servern så många seriösa WL spelare som möjligt. Även att ta så många ansökningar som möjligt och hjälpa dem ifall dem inte klarar det så dem lär sig och utvecklas.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag spelar varje dag. Brukar träna vissa dagar och har praktik från 7-16 på ons,tors och fredag annars spelar jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget som jag kommer på nu.

Tillbaka