Accepterad j0ne | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

j0ne

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/j_0ne

Ditt Hex-ID: 11000010375221d (Hex)

Vad är din discord tagg? DJ jef#6910

Vem var det som bannade dig? Dysphoria?

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Godmode

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag förmodligen inte gick att döda

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att bilar åkte runt som jag ej kunde se någon köra, tror att jag då inte hade möjlighet att se andra spelare? Jag sprang iallafall runt lite, åkte till stället vid stranden där man hämtar grejer inför att koka meth. En bil kör upp bredvid mig, en kille skriver i OOC men kan ej se honom? Han skriver "swisha valfri summa", nån skrev "odödlgig?" och sen blev jag bannad. Antar att mitt fiveM eller dylikt laggat i samband med serverlagg? Många bilar i staden verkade bugga rätt igenom marken så vet inte om jag också varit buggad?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vet jag väl inte vad som räknas som mitt fel eller inte men jag själv har ju inte gjort något än att spela, jag är relativt ny så har inte koll på att man tydligen blir odödlig när det buggat (såg ju ingen så hur ska jag veta om folk försöker), blev dödad av en moddare lite tidigare i sessionen också

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Förmodligen startat om spelet?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, om det är så att man ska restarta när man inte ser någon så lär jag ju göra det vid varje lag/bugg tillfälle

Har du läst våra regler? Ja

jag ber om ursäkt har fått information om att det blivit fel i något script under gårdagen. Jag löser detta nu.

Tillbaka