Nekad J0ker1337 | Medlem ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0ker1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151498764/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? J0ker1337#2565

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Anders Bäckström. Anders Bäckström har alltid varit en duktig elev i skolan. Han har haft 2 vänner genom sitt liv men nu har dem splittrats upp. Därför har han flyttat till Unive för att hitta nya vänner och ett nytt yrke. Han har alltid drömt om att bli polis och göra samhället till något bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en hög rp nivå. Har mycket erfarenhet på fiveM. Om man ska gå in på min historik från Snöstaden/avail så var jag gängledare över escobarfamiljen därjag tex alldrig fick en varning eller indragen krim eller ban. Var också omtyckte av staffs på grund av min höga rp nivå. Har tröttnat på den låga rp nivån på snöstaden/avail så det är därför jag vill börja på denna servern. Har varit inne och kollat och vad jag har märkt har det varit en bra rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill kunna söka till ett bra jobb som tex polis. Eran server har en hög rp nivå vilket jag är ute efter. Finns mycket jobb alternativ på servern och många är också trevliga och inte så kaxiga.

Hur hittade du Unive? Genom tiktok och youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara roligt för mig och dem andra på servern. Tycker rp är roligt så länge det är på en bra nivå därför så kommer jag att hålla det. Vill även utveckla mitt rp därför väljer jag unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska bli polis. Spelar inte för makt och pengar så det är svårt att sätta ett mål förutom polis. Det låter väldigt kort och inte så utvecklat men känner ändå att det är ett bra mål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu har tagit en paus från snöstaden pga den låga rp nivån. Har öppnåt allt som man kan öppnå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka