J0hannes | Ansökan till staff [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0hannes

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Användarnamn: J0hannes

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Shlemoun

Vad heter du på discord? Brakamsindustri AB#7139

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:30-21:00 På vardagar ( Oftast ) Men på forumet Kommer jag vara mycket mer aktiv under skoltider. och kommer kunna Göra mycket med banöverklagan och sånt under skoltiden.
Helger- 12:00-00:00

Berätta om dig själv Jag är en kille som har ett stort intresse för Datorer. och mycket annat inom teknik, jag är 14 år och är född och uppvuxen i Stockholm men har blivit flyttad till Jönköping på grund av bland annat inte Holt min skolgång.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle Hjälpa folk med allt som begärs. Jag Skulle hjälpa många med ban överklagan skulle svara rätt snabbt Med grejer utanför FiveM Mycket. Men Spelar också mycket, Banöverklagan och support tror jag skulle vara min starckaste sida Inom staff support. Har märkt att det är mycket gnäll över Att det inte finns staffs som hjälper men Igentligen finns det ont om staff och alla som gör det de ska är väldigt stressade.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Är ny till Multistaden så har runt 40 timmar. Men har tänkt att spela här mycket mer.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? För att Jag tycker denna server är väldigt bra och gillar den så jag vill satsa allt jag kan för att göra denna server bättre och inte låta folk förstöra den.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är väldigt snäll men tillåter inte folk förstöra denna server. Jag kommer vara rätt sträng med regler men kommer inte AA'a kommer inte lägga för hårda straff på enkla bryytningar men kommer inte lata mig. Jag kommer vara väldigt aktiv På forumet Och hjälpa folk med Ban överklagan etc, men som sagt så kommer jag vara aktiv på Multistaden också.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, Jag har moddat för väldigt många andra discord servrar men också Stora serverar Inom spel. Har moddat länge och har ett stort intresse. Men blir jag mod på Multistaden så Kommer jag satsa fullt Här och släppa mina andra ställen jag moddar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Har rätt bra koll på mpnga Kommandon men bror på, Har völdigt enkelt för mig att lära mig sånt och finns det npgra jag inte kan så sätter jag dem i hjärnan rätt snabbt.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, Kommer lära mig rätt snabbt men Kommer vara seriös och inte slarva. Kommer gå rätt snabbt när jag börjat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar inte på någon annan server. Det är Multistaden som gäller (;

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har ADHD men har stor kontroll över det och är full medicinerad med full dos. Jag blir inte enkelt arg och flinar mot folk som håller på. Jag kan behöva vara AFK då och då för att röra på mig men det tar ungefär 3 min. Har Dyslexi också Men Försöker vara noga med min stavning. ( Kan stamma ibland också), Jag har tics men inte touretts. har inte muntliga tics bara att jag blinkar mycket och lite annat men inget man märker om man inte Ser på mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka