Accepterad J.Z | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.JZ

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/JZAK/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdel

Vad är ditt discord namn? JZ#7133

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. JZ AK. Han är 17 och involverad i kriminella aktiviteter för att lägga mat på bordet Pappan dog och mamman är har alzheimers efter en krasch när de flydde till Sverige de bodde i Palestina och de var mycket krig där. Mamman märker inte av vad JZ får pengarna ifrån eftersom hon har alzheimers och han får pengarna genom att beckna. Han mår inte bra och han har inga vänner han vill begå självmord men de ända som hindrar honom är hans mamma han tänker på hur hon ska leva utan hans pengar. Han flyttade in i stan efter att ha hört mycket om pengarna där och att drogerna säljs för mycket där. Han vill bli högst uppsatt i ett gäng för att styra stan och kunna leka med polisen som en leksak du kanske undrar varför. När de hamnade i Sverige så kämpade han med att få bo kvar och att han inte tycker att staten ställer upp för dom dåliga familjerna och istället trycker ner dom. JZ är smart vet vad han ska göra och har alltid plan b om något sätt plan a går åt helvete han tänker alltid igenom först och sen gör han sitt använder sig inte av fula ord och är mogen nog att kunna straffa dem hårdare någon annan gång. Han gillar respekt och när är mogen och tar han seriöst. Han gillar också att fixa bilar han gillar audis och drömmer om att få sin första audi. Den sidan man inte riktigt får se av han är den ödmjuka det är han bara mot familjen men när han är med personer från gänget pratar han inte mycket och ger bara blickar dom tror han är stum för han brukar nästan aldrig snacka förutom när han måste han har inga känslor och tror inte heller på tjejer eftersom hans vän blev mördad pågrund av en tjej som gjorde setup på honom. Han tappade sin första och sista vän och där hängde med alla känslor som han hade. Just nu bor han i en air bnb i staden med några tusen och med höga förväntningar.

Så för att sammanfatta är han en ung kriminell som sätter sitt liv på risk för sin mamma med alzheimers och då kom hit för att styra stan!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan skapa bra rp scenarion och att få vänner att få folk att gilla mig och nån gång få bli staff. Också att få denna server mer populär än vad den redan är och få mer att vilja rpa här och hade också varit kul och höja min rp nivå jag har ju rpat i 2 år nästan men kan alltid prova något nytt inom rpen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa med rpen och ska försöka få unive att bli större än vad den redan är och försöka få in lite mer social rp då blir de mer utvecklad rp som leder till mycket mer än bara skottlossningar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? .att man inte behöver vinna för ett scenario för att de ska va kul och att bara för scenariot inte går din väg behöver du inte rpa sämre och skriva och hoppa support hela tiden man ska kunna kontrollera sig själv när inte rpen går din väg. och fortfarande ha de kul och ha respekt mot motståndarna.

Hur hittade du Unive? Jag spelade här för länge sen 2020 och kommer nu tillbaks!

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig! Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, Bra jobbat, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka