Nekad J.Foppa | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J.foppa

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? J.Foppa#7849

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo det som får mig att ansöka till mod är för att jag är brädd på att ha ett stort ansvar jag e en trevlig indevid som ni kan lita på. Jo men det som får mig att ansöka till forumsmod är ju faktiskt för att jag vill att folk som skicka olika saker här på forumet ska få ett snabbt svar. Som t.ex en banöverklagan då taggar jag den personen som bannat. Jag vill även vara med och hjälpa till unive till en stor framgång och jag är en indevid som ni kan lita på. Jag som forums mod kommer vara strukturerad och allt ska vara helt klart innan jag lämnar ett ärende. Jag gillar även att ha saker på rätt plats som t.ex en permaban skickar någon ut i temporära avstängdningar. Det jag hadde gjort då är att flytta överklagan till permanenta avstängdningar.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är det. Allt ska ligga snygg på forumet och det ska se proffsigt ut. Jag vill inte heller att om man ställer en fråga så får man svar någon vecka sennare utan man ska få svar snabbt. Som sagt allt tycker jag är viktigt att det ligger rätt men jag är ingen indevid som nekar saker för att dom skrivigt i fel ban övrklagan t.ex då kommer jag bara flytta den till rätt ställe.

Får en ansökan vara kopierad? Den får absolut inte vara kopierad. Det är plagiat att det är strikt förbjudet att kopiera något annat en annan person person har skrivit. Jag tycker inte att man ska kopiera någon annans för det är väldigt lågt.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Om det är något som brister får jag faktiskt säga väntetiden tycker att folk ska få svar mycket snabbare och det är något som jag vill jobba för att folk ska få snabba svar.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om jag fick det som jag ville skulle jag fortsätta som det ser ut nu fast jag hade velat att man ska få svar snabbare och att det ska vara lite tydligare vad som är vad och det är något jag ska jobba för så folk vet vad som är vad.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är måndag till torsdag 16-00
Fredagar 14-02 lördagar 13-02 söndagar 13-00. Sen mycket mer på lov och sen även kommer jag vara aktiv på dagen. På vardagar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte ser fram emot att påverka unive positivt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka