Accepterad J.Falk | Medlem ansökning [Alz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J.Falk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? LegendryDrifter#0001

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 27 år gammal bil enthusiast och entrepenör Falk. Han har inte ofta fått det han behöver och hade bra föräldrar men de var inte rika, inte ens avrage, de var extremt fattiga och när han var 16 förlorade de till slut sitt hus och var hemlösa. Men efter skolan hade Falk jobbat me sin enthusism och vid den unga åldern 22 startade han sitt egna företag. Han betalade av ett hus för sina föräldrar och alla deras skulder vid 23. Företaget han startade var gjord för att sälja, byta eller köpa olika bilar men han hade något bakom scenerna, många av de bilarna som hade lite information om och ej en full hänvisning var snodd och omgjorda som importerade bilar. En dag när han var 24 så blev han tagen för stöld efter han försökt sno en extremt dyr bil och all hans information om de som hände bakom scenerna blev offentliga. Hans företag blev nedstängt och han fick 3 års fängelse. Nu har han precis lämnat fängelset och flyttat ifrån svergie till Los Santos med sina pengar som han lagt i Off-Shore konton för att nu leva sitt liv fritt och rikt, Men man vet aldrig om han kommer tillbaka inom kriminella kretserna...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög kvalite RP och en ny sorts kriminalittet som inte är som andras, iställer för o råna banker snor man bilar, man säljer droger och mycket mer. Har även 496,3 timmar på RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i scenario betyder att man spelar för att de ska vara kul för både mig och de andra i scenariot och att de andra även ska ha någon sorts mening, man kan inte föralltid köra til exempel 300 när polisen som följer dig endast kan köra 240 eller något liknande.

Hur hittade du Unive? Genom en vän som är inom Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka