Nekad J.B | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z.E

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153609325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis kurti

Vad är ditt discord namn? J.B#6530

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter J.B Jimmy bi. Han är uppväxt i Stockholm och har gått el linjen på gymnasiet. Han är 39 år gammal och gillar att supa, festa och skapa nya kontakter. Hans mål med livet är att ha kul och skaffa en jävla massa vänner. J.B har bland annat snöskotrar och bilar som intresse.J.B är en person som verkligen lever en dag i taget. Han låter livet göra sitt och ser vart han hamnar. Han har ingen direkt bestämt jobb när han kommit in i staden, han ska se vart han hamnar.J.B har varit överallt vilket gör att han även testat på olika städer, livsstilar samt yrken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med rolig och bra rp. Denna typ av rp tror jag verkligen behövs. Jag kommer bland annat försöka hjälpa folk med dålig rp förmåga samtidigt som jag utvecklar min egna rp. Jag har 200+ timmar på FiveM vilket gör att jag kan de mesta om hur man ska rp samt vad en rolig och bra rp innebär. Jag vill framför allt att när ett scenario är slut så ska båda partnerna vara nöjda och glada.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? nällt community och så är den Svensk och tycker att det är roligt att spela på den. jätte bra staff team

Hur hittade du Unive? Genom vänner och sociala medier txp tiktok,youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att komma fram i rp:andet och utveckla nya och kreativa scenarion som inte förekommit tidigare. En annan sak som jag alltid gillat sen jag börja rp:a är att om man tex bråkar med nån och vill klippa personen så kan man kidnappa personen eller kidnappa någon av personens vänner och utveckla scenariot istället för att bara åka och skjuta han. Att göra scenariot långdraget och få många personer och parter inblandade är betydligt roligare än att bara skjuta och sen är NLR igång.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hitta nya och roliga scenarion. Och Rpa det bästa jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka