Nekad J.B | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z.E

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis kurti

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2005

Vad heter du på discord? J.B#6530

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag till onsdag 15:00 till 01:00 torsdag och fredag 16:30 till 03:00 lördag till söndag 9:00 till 04:20

Hur länge har du spelat på Unive? I över 8+ månader ungefär 750+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag kommer att bli servervakt skulle jag försöka göra så att servern får en högre rp nivå i snitt. jag skulle även kicka eller banna och varan alla i min närhet som lallar eller gör nånting annat som förstör rpn eller bra drar ner rp nivån. jag skulle verkligen försöka vara aktiv så mycket som bara möjligt och försöka få alla som spelar på denna server att vilja köra rp på absolut högsta nivån som är möjligt. jag tycker att unive har en väldigt bra och hög rp nivå men man stöter ändå på folk som inte tar rp på en tillräckligt hög nivå därför skulle det varit väldigt smidigt och bra att vara servervakt. det skulle även vara väldigt smidigt att kunna dva bilar eftersom man stöter alltid på en massa bilar som folk bara har lämnat mitt i vägen och det är även risk att folk krockar in i dem och då går deras bil sönder och då blir man bara irriterad. man stöter även ofta på folk som pratar halv ooc eller ren ooc så då skulle det varit riktigt smidigt att banna dem för om man pratar halv ooc eller ren ooc framförallt så kan man inte rpa så det är riktigt störande när folk förstör scenarion genom att prata ooc så då kan man hellre banna dem och sedan fortsätta scenariot utan den personen istället för att fortsätta ett scenario med någon som bara förstör scenariot.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Om jag skulle få äran att bli Servervakt på Unive så skulle jag tänka mer på hur folk beter sig på servern och vad dom gör mindre bra. Jag skulle hjälpa själva folket som spelar på unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mot reglerna som VDM, Sunt förnuft, OOC, och den främst som alla håller på med LALL. Jag kommer även att hjälpa till med att kicka folk, SVbanna folk som ej beter sig osv. Jag kommer även att försöka ta lärdom av andra Staffs på Unive för att kunna utveckla mitt egna jobb som Servervakt och kunna ta lärdom av dom för att bli en så bra Servervakt som möjligt. Som Servervakt ska man dock inte åka runt i noclip och bara titta på folk. Tanken med Servervakt är att du ska RP:a och samtidigt hålla utkik efter folk som bryter mot reglerna. Jag kommer också såklart titta runt i min omgivning så att allt går rätt till. Med att tex dva, Ge folk skin osv. Eftersom det är runt ca 450 pers om inte mer som är online på Unive så vill jag hjälpa till på servern för att underlätta för Stafffsen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ett sätt jag skulle kunna göra unive till en bättre plats är genom att få bort alla personer som inte kan rpa och även hjälpa staffsen med att banna eller kicka och göra saker som de inte ska behöva göra som att tillexempel dva fordon så att de får lite mindre att göra och sedan om någon jag har sv bannat har gjort någonting riktigt dåligt skulle jag kunna sätta mig i support och visa klipp för dem och sedan får de bedöma om personen förtjänar en längre ban än en sv bann bara. jag skulle även kunnat reviva folk som har dött av buggar tillexempel för det är inte så kul att förlora allt man har utan anledning. jag skulle även sv bannat folk som pratar ooc för det är typ det värsta jag vet inom rp skulle även gjort mycket mer men kommer inte på något mer just nu

Varför ska just du bli servervakt? För att höja RP nivå är viktigt på en server såhär stor. jag är en seriös person som spelar på Denna servern och kan ta återgärder när det behövs och krävs. Jag vill hjälpa till att Unive går i rätt riktning och inte faller ihop. Så att vi alla tillsammans kan växa och skapa bra scenarion och ett bra community. Det är många som tar en plats på Unive men de som bryter mot regler ska inte få stanna kvar och spela på servern. Det tror jag att jag hade varit en mycket bra servervakt med mycket koll på allaspelarna. Jag och säkert flera andra hatar folk som bryter emot reglerna då jag har spelar på andra serverar där folk och staffs inte bryr sig alls. Och det är liksom inte så det ska gå till man ska bry sig om sin server

Varför vill du bli servervakt? För jag ha varit staff på unive innan kan ganska mycket e erfaren och respekt full mot alla tycker också att vi har ett dunder staff team som jag vill vara en del av och hjälpa denna server så mycket som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid då kan du se allas id runt om en för att förenkla när du ska ta någons id för att banna eller kicka. /revive (id) för att reviva någon om den har råkat ut för t.ex missklick under ett kidnapnings senario. /kick (id) för att kicka en person som förvarning att personen gör fel. /dv (radius) för att ta bort bilar som är ivägen eller är upp och ner mitt på vägen. /svban (id) för att banna någon i en timme sedan skicka in klipp t en staff som sedan förlänger banen.

Är du whitelistad på serven? ja :)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har några från när jag ej visste vad RP var när jag inte kunde reglerna och vad rp betydde. Men nu så vet jag så klart vad det betyder läst reglerna osv jag har varit på unive ett tag nu och lärt mig allting om rp och förstår reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka