Nekad J.016akhi | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J.016akhi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? Julle6666 heter jag på dc

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Max pooja, 27 år gammal o växte upp med en tuff barndom. Redan vid 6 års åldern fick han sitt första slag av sin pappa och den dagen skulle han till skolan han hade panik och trauma samt ville inte hem så han drog en lögn om att han skulle till en kompis. Varje dag innan skolan så vart han slagen eller skadad psykiskt eller fysiskt, detta gjorde så han började med dåliga saker t.ex. slåss på skolan, snatta från ryggsäckarna ja ni fattar mm. Redan vid 7 års åldern så misshandlade han en kille som som höll på mot honom för att han var fattig. såklart fick pappan reda på de och tröck upp lilla Max pooja mot väggen och slog honom så han var kallblodig. Max tog ett beslut att gå till kuratorn och såklart han fick soc hem, på hans 10 års dag så kom ingen förutom hans egen farfar, som var hans ända utväg i de jobbiga stunderna. Under hans 10 år så har han redan gått igenom hur mycket som helst men de är ej slutet, bara 1 månad efter så vart han frågad om ett jobb o de var inblandat med droger. Max tänkte efter och han tog beslutet att göra jobbet eftersom de va värt pengar, lilla Max skulle då lämna en kaka hasch till en svart Audi för att sen få 1000 kr utav killarna. Han tyckte de va smidiga pengar så han fortsatte och fortsatte sen tillslut var han 15 år gammal och hade hoppat av skolan helt (som han ångrar grovt). Max gillade de livet tills de kom 2 grabbar på en tmax och sköt han i benet de gjorde dom eftersom han hade sålt på fel område. Han åkte in på sjukhus efter ett tag när skottsåret hade läkt så bestämde han sig för att sluta med de kriminella live, just nu lever han med 1 barn och 1 fru och han hoppas på att aldrig få se de kriminella livet igen, Max pooja satsar nu på att bli polis eftersom han vill försöka sätta in alla kriminella och hjälpa de ungar som är ung och dumma med att komma ur kriminaliteten..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp nivå, jag kommer ej göra dumma misstag som t.ex. powergaming, rdm, vdm osv, kommer bidra med bra rp nivå mot dem kriminella samt vanliga personer ifall jag blir polis / kommer ej köra för makt o pengar. Kommer hjälpa dom nya personerna som kommer in på servern samt de som inte kört fivem förut med rules oså, o bara härlig rp nivå. Jag kommer se till att de blir en bra uppstyrning på de flesta jobb så gott jag kan, och jag kommer även försöka få bort de problem spelarna på servern vilket jag vet finns på unive ( svensk rp går knappt att rädda längre), därför borde ni just låta mig få WL.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna utan att man också har de roligt i scenariona t.ex. när man skjuter ska man kunna ta att man förlorar och inte bara ströva efter vinsten, de jag vill säga är att MAN ska kunna förlora ett scenario, å att inte bara sträva efter vinsten för att göra det roligt för båda partierna..

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har förstått så, tex RDM ( random deathmatch) de innebär att man dödar någon utan ett giltigt bakomliggande scenario, SUNT FÖRNUFT det är grunden bakom alla regler alltså att man ska tänka realistiskt och att man t.ex. inte går o slår vem som helst eller säger vad som helst till andra folk. VDM betyder Vehicle Death Match som innebär att man använder sin fordon som vapen för att döda en annan i ett scenario, POWERGAMING betyder att under tex. en polis jakt så åker den misstänkte ifrån polisen och kraschar in i en stolpe i hög hastighet för att sen åka iväg utan några alls reaktioner( tex. säga AJ)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenheter inom rollspel där jag själv ägt servrar med min polare, samt spelat på ortenwave,valize,deverse,strive,diamond,penguin och massa mer. jag har erfarenheter inom mekonomen, kriminella rpn, sjukvårdare, polis samt högre polisjobb och de flesta jobben har jag varit med om och rpat i!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kommer på för nu läget

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka