Ej Antagen Jörgen09 | Chef-jobb ansökan | GSP [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jörgen09

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Emil

Vad är ditt användarnamn på discord? nisse2.0_2

Ange ditt födelsedatum: 8 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? typ runt 3-5 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit chef på secuirtas innan och ville prova nått nytt så tänkte att jag skulle få gsp att växa och har själv jobbat där mycket både som provanställd samt allt upp till delägare så aldrig varit chef där men hade velat det nu då jag känner mig sugen på att gå tillbaka dit och få dom att växa mycket och har då mycket erfarenhet

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer inom GSP är att utvecklas inom företaget och bygga en långsiktig karriär. Jag vill bli riktigt duktig på mitt uppdrag och på sikt ta mer ansvar, kommer även ha öppet ofta

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? rätt bra kommer kunna visa mig inne ofta så fort folk vill ha hjälp så kommer jag kommer typ va aktiv runt 6 timmar per dag detta kommer va lite fram och tillbaka även då jag har mycket träningar

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta den, innan din roll dras automatiskt, Lycka till.
Svara inte på detta meddelande med verken text eller reaktion tack.

Mvh, E27

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka