- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget
Vad heter du IRL? jonathan
Vad heter du på discord? jörgen olja#8958
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utvekla jobbet genom att ge provotion då de ökar rpn och jobbet sen kommer jag inom intervjun ställa frågor om dom och hur dom bemöter kunder osv. Min framtidsplan kommer vara att kunna ta in fol som kan vad dom håller på med och då dom inte behöver mig i alla tillfällen. jag kommer sikta mot när mina fina kunder kommer in och ut ska du känna sig nöjda och inte att jag har lurat dom osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu prov anställd då jag har varit chef på servrar då jag har mycket erfaranheter inom detta yrke. Jag har koll på alla båtar vi har inne då jag har lärt in mig nästan alla. Jag är trevlig och har mycket erfaranhet inom chef yrket vet hur de går till osv. Har oftast en mall så man får fylla i som ett kontrakt lite så man får göra rpt nivån roligare och bättre.
Hur ofta kommer du vara inne? mellan 16- 23 på skoldagar lov nästan hela tiden
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? jonathan
Vad heter du på discord? jörgen olja#8958
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utvekla jobbet genom att ge provotion då de ökar rpn och jobbet sen kommer jag inom intervjun ställa frågor om dom och hur dom bemöter kunder osv. Min framtidsplan kommer vara att kunna ta in fol som kan vad dom håller på med och då dom inte behöver mig i alla tillfällen. jag kommer sikta mot när mina fina kunder kommer in och ut ska du känna sig nöjda och inte att jag har lurat dom osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu prov anställd då jag har varit chef på servrar då jag har mycket erfaranheter inom detta yrke. Jag har koll på alla båtar vi har inne då jag har lärt in mig nästan alla. Jag är trevlig och har mycket erfaranhet inom chef yrket vet hur de går till osv. Har oftast en mall så man får fylla i som ett kontrakt lite så man får göra rpt nivån roligare och bättre.
Hur ofta kommer du vara inne? mellan 16- 23 på skoldagar lov nästan hela tiden
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja