Nekad Jörgen Eliassson | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jörgen Eliassson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Bror#0161

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Min karkaktär jörgen eliasson är en 23 åring kille med kriminellt förflutet har suttit i fängelse 3år för grovt narkotikabrott samt brott mot knivlagen och beväpnat rån. han försöker hålla sig borta från de kriminella men har en grov törst för pengar bilar och lyxliv.
han har inga levande föräldrar eller syskon då hans familj var med om en hemskt flygolycka utanför Los Santos på väg till Thailand.
Han har dock sin Vän Leffe som alltid funnits där och backat hans rygg och hjälpt han i ekonomiska problem.
Nu vill han visa vad han går för och bli en av dom rikaste på servern båda lagligt och olagligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med riktigt bra RP, jag kommer att utvecklas tillsammans med servern och dom andra spelarna. Kommer ha kul tillsammans med alla på servern. Att alltid sprida glädje och vara på bra humör och få andra att skratta men ändå följa regler samt sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på sig själv bara. Man ska inte tänka på hur mycket man själv vinner på något om RPn blir dålig t.ex. Man ska alltid tänka på hur RP nivån ser ut, inte bara hur ens ekonomi ser ut. Det betyder bara att man ska se till att RPn hålls på den exemplarisk nivå! Att det inte spelar någon roll om du klassas som vinnaren, tex ska ett bankrån vara roligt även om polisen tar dig, man ska inte spela för bara makt och pengar man ska ta varje situation bra som dålig och göra de bästa utav det

Hur hittade du Unive? Youtube, Discord och andra social medier.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka