Inaktuell Jönssonligan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jönssonligan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? HUGO

Ditt discordnamn: Jönssonligan#9670

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jag har alltid velat varit högt uppsatt på servern då jag redan är MA och gillar det otroligt mycket. Jag kommer lägga ner så mycket som möjligt och utföra arbete så effektivt och bra som möjligt. Eftersom mitt mål på servern är att bli högt uppsatt och kunna göra bra grejer för servern som förändrar den på ett bra sätt. Jag är stresstålig och jobbar effektivt.

Jag är en mogen grabb och tål det mesta så som om någon börjar prata shit eller klagar så tål jag det och löser det på bästa sätt. Som sagt så vill jag göra det bästa för servern och kommer göra det som krävs för att göra servern och discorden bättre än den redan är! Jag vill kunna jobba så professionellt som möjligt på servern

Jag är ju MA och kan redan några perms:

/ban
/svban
/goto (id)
/bring id
/spec off
/spec (id)
/ooc om man ska skriva till hela servern te.x "sluta flöda" osv
/clearchatforall rensar chatten för alla
/sc staff chat
/sv sv chatt
/m (id)
/freeze fryser en spelare
/unfreeze unfreezar en spelare
/tpm teleporterar till waypoint
/kick kickar en person från servern
/togglename ser namn över folks huvud
/toggleid ser id över folks huvud
/giveitem (id) (combat_pistol) (100) te.x
/setjob ID Jobb rank på jobbet,
/v spawnar en bil,

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer kunna vara aktiv runt 5 timmar om dagen varannan vecka eftersom jag har skilda föräldrar. så ofta som möjligt,

Hur länge har du spelat på Unive? snart ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarenheter så som MA, jag har varit MA nu i ungefär 1 månad

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka