Nekad jönson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jönson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198324134765/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? mryzmaster#7124

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2004

Berätta om din karaktär. Olof Jönsson är en man på 30 års ålder. Han diggar att hålla på med bilar och att träffa nytt folk. Olof tycker att det är bra att känna väldigt många personer eftersom det ger han flera olika perspektiv på vad folk tycker. Hans uppväxt var helt normal, han bodde i en relativt rik familj, det gick bra för han i skolan och han hade många vänner. Han var den lite knubbiga ungen i tonåren, men han sa alltid att det går bort när han växer. Efter gymnasiet bestämde Olof sig för att gå lumpen, han började träna och fick bort allt fett och blev i hyfsat bra form. I lumpen träffade han Adam Billing, adam och olof hade svårt för varandra i början, båda ville alltid vara bättre än den andra. Men med tiden lärde de sig känna varandra och blev väldigt goda vänner. Efter lumpen gick de skilda vägar, olof bestämde sig för att gå universitetet och efter det blev han civilingenjör. Vid ungefär 28 års ålder blev han av med sin stuga eftersom grannen hade glömt spisen på. Han hade försäkring så när det kom till det ekonomiska var det inga problem. Olof började fundera på var han skulle flytta, han bestämde sig för att ringa upp Adam och be om råd. Adam tipsade om ett ledigt hus några kvarter bort från vart han bor. Just nu bor han hemma hos sin morsa i Stockholm, men vill så snart som möjligt göra sig redo och ta ett flyg dit. Han har jobbat stenhårt de senaste månaderna för att få ihop de pengar som behövs, han har dessutom gjort lite research om kvarteret och om huset och han anser att det ser bra ut.
Olof är extremt positiv, han anser att det alltid finns ljus i slutet av tunneln. Olof är hypokondriker vilket innebär att han alltid överreagerar när han har fått en liten symptom, särskilt nu i corona-tider. Olof är 187 cm lång, han är dessutom vältränad nu efter lumpen. Olofs värsta Fobi är nålar, han hatar att ta blodprov, sprutor och andra saker som har med sjukvården att göra. Olof har en liten fobi för höjder, han blir lite skraj när han är högt upp men han föredrar att inte visa det. Olof vill alltid vara på den säkra sidan, han tycker att det är det bästa att göra i majoriteten av situationer. Han är den personen som skulle köpa 2 par hörlurar så att man garanterar att någon av de fungerar. Det negativa med olof är att han alltid tycker att hans åsikt är den bättre än andras och han är väldigt svår att ändra. Om han har bestämt sig för något, då blir det gjort, vilket också kan vara en positiv sak. Olof har lite av ett ärthuvud, det är väldigt runt och litet. Han är blond och gillar alltid att ha lite hårgele i håret. Han har inga glasögon eller linser, men han föredrar alltid att bära solglasögon bara för stilens skull. Olof gillar Mjukisbyxor kombinerat med T-shirts. Han bär bara jeans ifall han ska på arbetsintervju eller på något annat viktigt. Han har ett par blåa adidas joggingskor på köpet. Olof väger cirka 90 kilo och har XL i storlek, både på tröjor och byxor. Han är blå ögon och ett vältrimmat skägg. Olof gillar att vara fräsch, han fokuserar mycket på hur han luktar och hans andedräkt.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag som har över cirka 1000 timmar på rp men tagit en liten paus på typ 1 år har väldigt mycket experience inom rp. Jag vet vart ribban går och vad som förväntas, jag är dessutom 16 och väldigt mogen för min ålder. Jag har det jävligt kul på fritiden så jag kommer kunna bidra med många roliga grejer till alla på servern då min fantasi är lika bred som eran spelarbas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag har 3 kompisar som spelar på den eller som också ska ansöka och jag vill prova på om eran server är bra och rolig.

Hur hittade du Multistaden? Har kännt till den i typ ett och ett halvt år men bestämde mig för att göra en ansökan nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka