Accepterad jönson | Ansökan till Servervakt [Akam] [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jönson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum 18 Juni 2004

Vad heter du på discord? mryzmaster#7124

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 16-22.
Helger 13:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bidra med ett extra par ögon i servern, rensa servern på lallare och dåliga rpare. Jag skulle se till så att alla får en bra experience här på Unive. Jag kommer lära nya rpare hur man rpar och se till så att de inte gör stora misstag. Tycker också folk ska skärpa sig på torget och vid garaget och sånt då kan inte bete sig och håller på och tjafsa och grejer vilket bara är jobbigt för alla. Har även ägt en lyckad egen server så jag vet hur man handskas med sånt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är den enda servern jag spelar på och tycker även den är väldigt bra. Jag ser dessutom mycket lall som händer men blir irriterad att jag inte kan hjälpa till och därför ansöker jag till just unive eftersom ni är en väldigt stor server med stor spelarbas och med det kommer dåliga rpare och lallare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med högre rp nivå och rensa alla lallare och dåliga rpare. Jag är en väldigt öppen person också, lätt att prata med så kommer bidra med mycket skratt och roliga scenarion. Jag skulle se till så att alla får en bra experience här på Unive.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag har mycket erfarenhet som staff och ägare av serverar, jag vet exakt vad som är fel och rätt. Jag kommer aldrig banna eller kicka någon av en felanledning utan jag kommer alltid tänka igenom mina beslut innan jag gör de. Har också mycket experience gällande kommandon och hur man handskas med spelare. Jag vet hur man lugnar ner de och sånt samt att jag alltid kommer snacka med personerna jag bannat ifall de vill veta varför tex.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill höja rp nivån här på servern och skicka ut alla lallare och lära de som inte är så bra eller experienced. Jag vill bidra med en rolig och härlig känsla som alla borde få uppleva här på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt goda, har varit staff flera andra gånger och kan alla commandon som jag behöver veta. Jag tänker att jag kanske inte behöver skriva de här men det är bara att fråga så kan jag de.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
+rep

men skriv dom kommandon du kan och vad dom betyder och gör

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka