Inaktuell JålaxD | Ban Överklagan [axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JålaxD

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198202842622/

Ditt Hex-ID: 11000010e756dfe

Vad är din discord tagg? crACKY#3042

Vem var det som bannade dig? coca cola

Bild på banmeddelande: 18411-ad8a8c444547d79ed5ceb7e2d71df886.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag och dra fram pistolen på en kille på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag var på piren och hängde runt med nåra kompisar, o jag tror det var så att vi skulle kolla på en bil som stod lite ensamt lång åt vänster sidan på pirens parkering. Killejn som då satt i bile drog fram ett baseboll träd och slog ner mig. Jag var redan irriterad från innan och ville helt enkelt att han skulle sluta slå mig. JAg hadde inget baseboll träd på mig och jag ville inte heller slå honom eller skada honom alltså bara få han att sluta slå mig. Jag drog då fram min pistol och riktade den mot honom för att få honom att sluta. Han slutade inte att slå mig så jag försökte få pistolen tillbaka in i inventoryt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag gjorde ett misstag. Men jag tycker att det är felaktig bann pågrund hur länge jag blev bannad. JAg förstår bannen eftersom jag då gjorde fel, och jag ber om ursäkt för det jag gjorde och det kommer verkligen inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde fel och jag gjorde ett misstag. Men jag tycker att det är felaktig bann pågrund hur länge jag blev bannad. JAg förstår bannen eftersom jag då gjorde fel, och jag ber om ursäkt för det jag gjorde och det kommer verkligen inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunnat gjort annorlunda är att inte dra fram pistolen eftersom det är en allmän plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att jag inte överhuvudtaget ska på mig något vapen på en allmän plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka