Nekad Jägern | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jägern

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Ankarsund

Vad är ditt discord namn? Jagern69#6142

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Brandsläckare 54 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Go, trevlig, arbetsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bosse är född och uppvuxen i värmland med syster och sin mamma, när han var 10 år gammal så flyttade han och hans familj upp till norland för morsan fick ett arbete inom skogsbruk, det påverkade bosse enormt då han var tvungen att lämna sina kompisar samt sin föredetta skola, sakta men säkert så började bosse komma in i detta med att vara bosatt i skogen och såg nästan inga problem med detta senare, bosse började umgås med folk som bode i närheten där han bode och dom i han umgänge var väldigt intereserade utav skogen, desto äldre bosse blev så började han att arbeta lite smått med att röja buskar samt små träd osv till sina grannar för en liten slant pengar, dett gjorde att han fick mer och mer pengar vilket ledde till att han kunde öppna upp sin egna firma där han körde iväg flis och annat sådant ifrån skogen, nu när bosse flyttar till denna staden så skulle han vilja jobba inom verkstad då han har lite erfarenhet inom det sen tidigare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och rolig RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste se till att dom båda parterna har ett roligt scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag visste inte att man var tvungen att vara whitelistad för vissa jobb, därför jag nu ansöker om detta så jag kan bidra servern på ett korrekt sätt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm och det innebär att man använder sitt fordon som ett vapen och fear rp det innebär att man inte värnar om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är helt ny till både FiveM och Roleplay men kommer försöka mitt yttersta för att få det att bli bra!

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 14 dagar efter du varit bannad

Du får ansöka igen 2025-01-10 . Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka