Nekad Jägerera | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Booztaz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181089099/

Ditt Hex-ID: 110000148c4494b

Vad är din discord tagg? Booztaz#4713

Vem var det som bannade dig? Spiken

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-28 201602.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? grejen var att staffsen såg att jag hade mask men då jag inte hade en mask på mig för det var en bugg som har hänt 100 tals gånger jag ber om ursöäkt om jag hade masken på men för mig hade jag it det det kan jag lova, sen vill jag bara lägga till en sak att 1 dagar ban för att ha på sig en mask är överdrivet. :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt på piren utan mask eftersom jag tog av mig den efter jag hade köpt den samt tycker jag att man kan skicka en varning att man har på sig mask aja sen gick jag runt på piren då min mask var buggad ni vet five m buggar aja sen blir jag bannad i 1 dag för det det tycker jag är överdrivet och ni skulle kunna skicka en /pm och skriva kan du ta av masken då skulle jag fattat okej jag har ingen mask men jag får väll trycka lite sen kan ni skicka ett pm igen och säga nu är den borta det är så en staff ska jobba

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är en rätt ban men för lång men jag kan svära attt min mask var buggad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för pwg 1 gång då de inte var med mening

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köpt en mask :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ha mask på anmälla ställen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka